Dieta kopenhaska, czy pozwala łatwo schudnąć?

Dieta kopenhaska cieszy się sporą popularnością. W dwa tygodnie pozwala stracić zadowalającą ilość kilogramów, umożliwiając odzyskanie figury oraz zyskanie radości życia. Dieta kopenhaska jest dietą skuteczną, ale nie można stosować jej przez długi czas, ponieważ wyjaławia organizm. Jednak ostrożne stosowanie pomaga zrzucić wszystkie zbędne kilogramy.

Po zakończeniu trwania diety należy ograniczać jedzenie i nie wolno wracać do dawnych nawyków, ponieważ wystąpić może nawrót dawnej wagi. Dieta kopenhaska najbardziej wytrwałym osobom pozwala schudnąć nawet do 20 kilogramów tygodniowo, dlatego sporo osób decyduje się z niej skorzystać i dzięki niej odzyskuje zgrabną sylwetkę, pełną harmonii, piękna, gracji i uroku.

Zasady diety kopenhaskiej

  • Dietę stosuje się przez trzynaście dni
  • Nie można wrócić do niej przed upływem dwóch lat
  • Nie można pozwolić sobie na żadne odstępstwa od zasad i należy trzymać się ściśle jadłospisów

Jadłospisy diety kopenhaskiej

W dniu 1 i 8 stosowania diety należy na śniadanie wypić kubek kawy z kostką cukru. Na lunch zjada się dwa jajka na twardo, gotowany szpinak i pomidora. Na obiad natomiast duży befsztyk, sałatę z olejem i cytryną. Dzień 2 i 9 są równie restrykcyjne, ponieważ na śniadanie spożywamy kubek kawy z kostką cukru, na lunch duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, a na obiad plaster szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego.

W dniu 3 i 10 diety na śniadanie można zjeść grzankę oraz wypić kubek kawy z kostką cukru. Na lunch odpowiedni jest gotowany szpinak, świeży owoc i pomidor. Na obiad poleca się plaster szynki, dwa gotowane jajka, sałatę z olejem i cytryną. W dniu 4 i 11 diety Dukana śniadanie to kubek kawy z kostką cukru, na lunch przygotowywana jest tarta marchewka, jajko na twardo, twarożek naturalny, na obiad natomiast sałatka owocowa i 2-3 szklanki jogurtu naturalnego. W dniu 5 i 12 na śniadanie przyrządzana jest duża tarta marchew z cytryną, na lunch duża chuda ryba, a na obiad befsztyk, sałata oraz brokuły.

W dniu 6 i 13 diety na śniadanie podawany jest kubek czarnej kawy z kostką cukru, na lunch serwuje się kurczaka i do niego sałatę z olejem i cytryną. Na obiad podawane są dwa jajka gotowane na twardo i duża marchewka. W dniu 7 diety na śniadanie wypić należy kubek herbaty bez cukru, na lunch zjeść kawałek chudego, grillowanego mięsa, a obiad całkowicie pominąć.

Nie jest to dieta podczas której można podjadać, ale należy w czasie stosowania pić co najmniej dwa litry wody mineralnej dziennie, a do tego herbatę bez cukru. Kawa również wchodzi w grę, ale w niewielkich ilościach, bez cukru i z chudym mlekiem.

Dieta Kopenhaska – chudnij z efektami!

Podsumowując, dieta Kopenhaska jest dietą dla osób o silnym charakterze i bardzo wytrwałych, ponieważ posiłki są więcej niż skromne, a wytrwałość jest bardzo ważna dla osiągnięcia odpowiedniego efektu. Wysiłek związany ze stosowaniem tej diety jest spory, ale efekty są niezwykłe i zadziwiające.

Należy jednak pamiętać, że Diety Kopenhaskiej nie należy stosować dłużej niż przez 14 dni jest bowiem zbyt wyniszczająca dla organizmu. Zdrowe osoby w młodym wieku, mogą do niej powrócić najwcześniej po 6 miesiącach od zakończenia ostatniego cyklu.

Aby dieta kopenhaska przyniosła jeszcze lepsze i trwalsze efekty, warto uzupełnić ją o preparat Novoslim. W jednym opakowaniu jest aż 60 tabletek – przyjmujemy jedynie dwie dziennie, bez problemu wystarczy nam więc kapsułek na pełną kurację. Preparat jest zdrowy, nie ma skutków ubocznych i pozwala zapobiec efektowi jo-jo.